Husky Voorwaarden

1. Overeenkomst

1.1

Door aankopen te doen op een van de Domest websites, productvermeldingen of via persoonlijke verkoop gaat u akkoord met de Algemene voorwaarden (en het Retourbeleid) die hieronder worden uiteengezet en die een juridisch bindende overeenkomst vormen tussen Domest (en elk van hun producten of diensten geleverd via de website) en u (de klant) voor de levering van producten.

1.2

De algemene voorwaarden in dit document zijn wettelijk bindend voor de websites en kanalen die onze producten aanbieden.

1.3

Deze overeenkomst in combinatie met uw bestelling vormt de volledige overeenkomst tussen u (de klant) en Domest voor de levering van het product. Deze overeenkomst kan niet worden gewijzigd tenzij Domest hiermee schriftelijk of per e-mail akkoord gaat.

1.4

Alle bestellingen moeten worden goedgekeurd en afgewezen. Domest behoudt het recht om bestellingen op afgelegen locaties te weigeren vanwege overmatige verzendkosten van onze standaard bezorgservice. Bestellingen die worden geweigerd vanwege te hoge verzendkosten kunnen door klanten worden doorgezet door akkoord te gaan met de bijgeleverde verzendofferte van Husky of om levering door een derde partij te regelen.

2. Vaststellen van de prijs

2.1

Husky’s producten die worden verkocht via de websites en kanalen die deze producten aanbieden, kunnen op elk moment worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving. Zodra een bestelling door Domest is aangenomen en geaccepteerd, kan de prijs niet worden gewijzigd tenzij Domest hiermee schriftelijk of per e-mail akkoord gaat.

2.2

Alle vermelde prijzen van Husky’s producten zijn exclusief verzend- en bezorgkosten die kunnen verschillen.

3. Product specificaties en beschrijvingen

3.1

Functies, beschrijvingen en specificaties uiteengezet door Domest kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. De kenmerken, beschrijvingen en specificaties vermeld op een product worden door de klant geaccepteerd op het moment van aankoop.

4. Bestellingen

4.1

Door een bestelling bij Domest te plaatsen via de websites en kanalen die onze producten aanbieden, gaat de klant een overeenkomst aan om het (/de) in uw bestelling vermelde product (en) te kopen.

4.2

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om alle correspondentie met betrekking tot de bestelling van Domest te controleren. Domest aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor vertragingen en extra kosten veroorzaakt doordat de klant niet reageert op communicatie.

4.3

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het juiste afleveradres en contactgegevens aan Domest worden verstrekt. De klant gaat ermee akkoord dat eventuele vertragingen, extra kosten of fouten als gevolg van het verstrekken van onjuiste informatie niet aan Domest te wijten zijn en mogelijk extra kosten met zich meebrengen.

4.4

Domest behoudt het recht om op elk moment af te zien van het aangaan van een koopovereenkomst met een klant.

4.5

Domest aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor vertragingen veroorzaakt door omstandigheden buiten onze redelijke controle die zich hebben voorgedaan nadat het product is / de producten zijn verzonden vanuit ons magazijn.

5. Betaling

5.1

Ondanks het dagelijks up-to-date houden van de prijzen kan het voorkomen dat een klein aantal producten die online staan, alsnog verkeerd geprijsd zijn. Wanneer Domest hier een fout in heeft gemaakt en een product er voor de verkeerde prijs op stond, dan behouden wij het recht om de klant te benaderen en hun een keuze te geven tussen de bestelling annuleren en het volledige bedrag retour te ontvangen of hun de volledige betaling te laten voldoen.

6. Bezorging en eigendom van producten

6.1

Domest streeft ernaar om alle producten en bestellingen op een juiste manier te bezorgen. Dankzij externe factoren die buiten ons bereik zijn, kan het voorkomen dat er vertragingen ontstaan. Domest neemt geen verantwoordelijkheid voor ongemakken of verliespartijen die veroorzaakt worden als gevolg van deze vertragingen.

6.2

Domest bezorgd geen producten aan postbussen en behoud het recht om bestellingen te cancelen wanneer er geen geldig Nederlands, Belgisch of Luxemburgs adres is ontvangen.

6.3

Domest aanvaard geen verantwoordelijkheid voor verlies, geleden schade of fouten waar klanten schriftelijke goedkeuring hebben gegeven om producten te laten bezorgen zonder handtekening. Dit maakt alle verzekeringsdekking ongeldig.

6.4

Domest is niet direct verantwoordelijk voor de levertijden van onze producten en biedt geen garantie voor wanneer een product kan worden geleverd. Zodra een product door Domest is verzonden, is het aan de klant om met de relevante bezorgdienst te communiceren over levertijden en eventuele wijzigingen in plannen.

6.5

Klanten moeten voor zichzelf het lossen van producten uit deze voertuigen regelen. Producten worden dan ook niet trappen op, liften in of hellingen op geleverd. Bezorgingen die niet afgerond kunnen worden doordat er niet aan deze voorwaarden kunnen worden voldaan, zullen een extra vergoeding nodig hebben voor een her-bezorging.

6.6

Informeer voor een geschatte levertijd. Extra tijd kan nodig zijn voor benodigde items welke overgedragen moeten worden tussen verschillende staten.

7. Defecte en beschadigde producten

7.1

Domest zal defecte of beschadigde producten repareren, vervangen of tegemoetkomen in overeenstemming met de relevante garantievoorwaarden en uw rechten die vallen onder de consumentenwetgeving.

8. Herroepingsrecht

8.1

U hebt het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren zonder een reden op te geven. Na de annulering heeft u nog 14 dagen om uw product te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Alleen de retourkosten voor vanaf uw huis naar de webwinkel zijn voor uw eigen rekening.
Als u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde accessoires en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking teruggestuurd worden naar de ondernemer. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]

9. Fabrieks tweede kansjes

9.1

Door een tweede kansje te kopen, accepteert de klant dat dit product niet in nieuwstaat is. Domest streeft ernaar om een zo helder en precies mogelijke beschrijving van de staat van het product te geven aan de klant door foto’s, video’s, en beschrijvingen toe te voegen of de producten persoonlijk te laten zien. Het is uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de klant om deze informatie, met betrekking tot de staat van het product dat ze kopen, op te vragen. Als er geen bewijs wordt gevraagd of geleverd, aanvaardt de klant dat er kleine gebreken of defecten kunnen optreden die de beschreven werking van het product (/de producten) niet beïnvloeden.

9.2

Domest behoudt het recht om een reparatie, omwisseling of tegemoetkoming van een product te weigeren wanneer een klant wenst om een tweede kansje, een ex-display, een product waarbij karton beschadigd is of een gereviseerd item als gevolg van een fout, defect of gebrek die voorafgaand aan de verkoop was geschetst, geretourneerd wordt.

10. Terugbetalingen en retouren

10.1

Niets binnen deze voorwaarden sluit uit, beperkt of wijzigt de consumentengaranties die voorzien zijn door de wet, waaronder die van de consumentenwetgeving.

10.2

Uw product moet in de originele verpakking zitten én niet gebruikt zijn om hem als retour te accepteren. U moet een formulier van teruggavebevoegdheid en een nummer van Domest bij u houden voor het terugzenden van het artikel. Dit moet worden gedaan binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen.

10.3

Om een retour te starten, moeten klanten:

  1. E-mail [email protected] met gegevens over uw aankoop, inclusief de originele bon.
  2. Wanneer er akkoord is gegeven, ontvangt u een retour mail met daarin een nummer voor de retour.
  3. Retourneer de producten aan het adres in de originele staat.
  4. Volg andere stappen op die gespecificeerd zijn in de mail.

10.4

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het retourbeleid van Husky te lezen en op te volgen.

11. Garantie

Op elk Husky-product hanteren wij 2 jaar garantie. We hanteren dit ook voor de aangeboden Exquisit producten.

12. Intellectueel eigendom

Alle materialen, inhoud op een website van Husky en productvermeldingen van Husky zijn eigendom van Husky. U mag niet reproduceren, hergebruiken of deze informatie wijzigen tenzij schriftelijke toestemming van Domest wordt gegeven.

13. Privacy

Door een bestelling bij Domest te plaatsen via de websites en kanalen die onze producten aanbieden, gaat u ermee akkoord dat we gegevens uit uw bestelling kunnen opslaan en gebruiken met betrekking tot andere producten of aanbiedingen die voor u van belang kunnen zijn. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om zich van deze informatie uit te schrijven door Domest direct te benaderen of hiervoor een link te gebruiken die wordt geboden in het document.

14. Contact

Voor meer informatie over garantie- of reparatiekwesties, moet u ervoor zorgen dat u uw originele factuur en andere toepasselijke informatie hebt en contact opnemen met Domest via het contactformulier.

Menu
0

Uw winkelwagen